Privacy

Všeobecné podmínky používání a prodeje
Pravidla hry
DĚKUJEME, že jste navštívili naše webové stránky a projevili zájem o zakoupení našeho zboží.
Přestože si uvědomujeme, že je tento text velmi dlouhý, je důležité, abyste si před dalším nákupem přečetli tyto všeobecné podmínky používání a prodeje („Pravidla hry“), protože tato pravidla hry vysvětlují konkrétní pravidla, která platí pro používání našich webových stránek a vaši objednávku.
Navštívením našich webových stránek a zakoupením zboží potvrzujete, že jste si tato pravidla hry přečetli a porozuměli jim.
Věcná a specifická pravidla, jako jsou náklady na doručení, dodací lhůty, ale také regiony, do kterých zboží doručujeme nebo nedoručujeme, najdete na našich webových stránkách v části (Často kladené otázky).
Pravidla hry:
1. Kdo jsme?
2. Kdo může objednávat zboží na webových stránkách?
3. Kdy si můžete objednávat zboží na webových stránkách?
4. Jak probíhá postup objednávky?
5. Kdy můžeme vaši objednávku zrušit?
6. Jaké ceny značka Foot Locker používá?
7. Jak platit za zboží?
8. Jaké máte možnosti doručení?
9. Jak bude zboží doručeno?
10. Co můžete dělat, pokud jste svou objednávku neobdrželi?
11. Co byste měli udělat, pokud chcete zrušit svou objednávku?
12. Kdy společnost Foot Locker nepřijme vrácené zboží?
13. Jak a kdy vám budou vráceny peníze po zrušení/vrácení objednávky/zboží?
14. Jaká je vaše zákonná záruka a co můžete očekávat, pokud je zboží vadné?
15. Jak se na společnost Foot Locker obrátit?
16. Jak společnost Foot Locker zpracovává vaše osobní údaje?
17. Jaká jsou pravidla týkající se práv duševního vlastnictví?
18. Jaký je rozsah odpovědnosti společnosti Foot Locker?
19. Jaké zákony a jurisdikce se vztahují na vaši kupní smlouvu?
20. Jaká další pravidla jsou platná?
Pravidla hry naleznete online, můžete si je stáhnout a vytisknout nebo si je vyžádat e-mailem od našeho týmu zákaznického servisu.
1. Kdo jsme?
Výrazy „my“, „náš“ a „nás“ se používají k označení subjektů společnosti Foot Locker v Evropě.
Naším hlavním sídlem je společnost Foot Locker Europe B.V. v Nizozemsku. Společnost Foot Locker Europe B.V. je zapsána podle nizozemského práva a je registrována u holandské obchodní komory pod registračním číslem 23067735.
Identita subjektu (subjektů) prodejce vašeho zboží závisí na zemi, ve které nakupujete. Viz Příloha I k těmto pravidlům hry, včetně našeho seznamu subjektů, kde najdete svůj subjekt společnosti Foot Locker.
V případě dotazů se obraťte na náš zákaznického servisu.
2. Kdo může objednávat zboží na webových stránkách?
Naše zboží si můžete objednat, pokud jste dosáhli plnoletosti podle zákonů, které se na vás vztahují, a jste k tomu právně způsobilí.
Naše zboží prodáváme pouze koncovým uživatelům anebo spotřebitelům, kteří:
a. Mají platnou adresu v regionu, ve kterém naše zboží dodáváme.
b. Objednávají zboží pro vlastní potřebu.
c. Zboží dále neprodávají.
Vyhrazujeme si právo odmítnout prodej našeho zboží překupníkům, maloobchodníkům nebo velkoobchodníkům.
3. Kdy si můžete objednávat zboží na webových stránkách?
Ačkoli se maximálně snažíme, abychom vám umožnili si naše zboží zakoupit, je možné, že:
a. Zboží zobrazené na našich webových stránkách již není dostupné (což by mohlo být v rozporu se stavem dostupnosti).
b. Další omezení se mohou vztahovat na zboží z „limitované edice“ nebo „limitované výroby“, například omezení počtu zboží, které si můžete zakoupit.
c. V současné době není možné odeslat naše online zboží do každé země nebo regionu. Podívejte se prosím na naše webové stránky, kde najdete země a regiony, kam naše zboží odesíláme.
4. Jak probíhá postup objednávky?
Jsme velmi rádi, že jste se rozhodli objednat naše zboží. Objednání prostřednictvím našich webových stránek je snadné a skládá se z následujících kroků:
- Přidejte zboží, které chcete objednat, do nákupního košíku.
- Přejděte na část „Objednávka“:
(i) Pokud již máte účet Foot Locker, přihlaste se. Pokud ne, můžete si vytvořit vlastní účet registrací na našich webových stránkách.
(ii) Pokud objednáváte jako host bez vytvoření účtu, vyplňte všechny potřebné informace (například jméno, adresu, e-mailovou adresu a telefonní číslo).
c. Než své údaje a objednávku potvrdíte, zkontrolujte je.
- Vyberte preferovaný způsob dopravy.
- Vyberte jednu z dostupných platebních metod.
- Před zadáním objednávky musíte souhlasit s těmito Pravidly hry.
- Pokračujte v objednávce a zboží zaplaťte (právě jste uzavřeli závaznou objednávku). Platbu musíte provést způsobem, který jste si vybrali. Dokud platbu nedokončíte, zboží nebude rezervováno, jakmile však obdržíme potvrzení o platbě, bude objednávka vyřízena. To znamená, že pokud s platbou budete čekat příliš dlouho, zvýší se riziko, že zboží již nebude dostupné.
- Obdržíte e-mail se všemi podrobnostmi o nákupu. V tuto chvíli vstoupí v platnost závazná smlouva (dále jen „Kupní smlouva“) obsahující tato Pravidla hry.
- Jakmile vám zboží odešleme, obdržíte e-mailem potvrzení o odeslání.
5. Kdy můžeme vaši objednávku zrušit?
Jsme oprávněni vaši objednávku před odesláním zboží odmítnout nebo zrušit. Musíme však mít pádný důvod. Příklady situací, ve kterých můžeme objednávku odmítnout nebo zrušit, zahrnují, kromě jiného:
- Zjevnou chybu nebo jinou nesrovnalost v souvislosti s námi nabízeným zbožím.
- Zboží není k dispozici nebo na skladě. Pokud tomu dojde, budeme vás o tom co nejdříve informovat a objednávku nezpracujeme.
- Vaše fakturační údaje nejsou správné nebo je nelze ověřit.
- Máme důvod se domnívat, že je vaše objednávka nebo platba podvodná.
- Hrozí podezření na podvody s kreditními nebo debetními kartami.
- Nemůžeme doručit na adresu, kterou jste uvedli.
- Máme důvod se domnívat, že nejste koncový uživatel anebo zákazník.
- Jste mladší, než je zákonný věk vyplývající z platných zákonů.
- Platba za nákup není vyhrazena nebo provedena v plném rozsahu.
Ve výše uvedených případech nejsme odpovědní za škody nebo náklady, ke kterým dojde v důsledku odmítnutí nebo zrušení vaší objednávky.
6. Jaké ceny značka Foot Locker používá?
Ceny uvedené na našich webových stránkách jsou spotřebitelské ceny včetně DPH, avšak bez nákladů na dopravu.
Ceny se vztahují pouze na nákupy prostřednictvím našich webových stránek a mohou se lišit od cen, které jsou použity pro stejné zboží v prodejně značky Foot Locker. Ceny se mohou čas od času měnit a v jednotlivých zemích se mohou lišit, změny však nebudou mít vliv na žádnou přijatou objednávku. Konečná cena, kterou máte zaplatit, se zobrazí na stránce Pokladna.
Ne všechno zboží a nabídky nabízené na našich webových stránkách jsou také k dispozici v obchodech značky Foot Locker, a naopak.
Propagační akce a slevy na našich webových stránkách nelze kombinovat s jinými akcemi, nabídkami nebo slevami. Propagační akce, nabídky a slevy se vztahují pouze na nákupy uskutečněné na webu www.footlocker.eu a mohou se lišit od propagačních akcí, nabídek a slev, které se mohou vztahovat na stejné zboží v prodejnách značky Foot Locker.
Náklady a předpokládané datum dodání vašeho zboží budou jasně uvedeny ve vaší objednávce na stránce Pokladna.
7. Jak platit za zboží?
Vaši objednávku budeme zpracovávat a doručovat až po přijetí platby.
Společnost Foot Locker přijímá různé způsoby plateb včetně kreditních a debetních karet. Kromě toho nabízíme nejčastěji používané způsoby plateb v dané zemi, které jsou vidět v dolní části domovské stránky našich webových stránek a jsou uvedeny v našem centru nápovědy.
Nepřijímáme žádné jiné způsoby platby, než které jsou uvedeny na našich webových stránkách.
Zůstáváme vlastníkem zboží, dokud jej nezaplatíte v celé jeho výši.
8. Jaké máte možnosti doručení?
Můžete si vybrat jednu z následujících tří nabízených možností doručení:
a. Standardní doprava: lhůta dodání a náklady se liší v závislosti na zemi. V závislosti na vaší zemi vám nabízíme dopravu zdarma, pokud objednáte celkovou částku nad určitou minimální hodnotou (ta se v jednotlivých zemích liší). Tato minimální hodnota je uvedena na stránce Pokladna. Pokud jste přihlášeni jako člen FLX (náš věrnostní program), máte nárok na dopravu zdarma (bez ohledu na minimální hodnotu).
b. Expresní doprava: lhůta dodání a náklady se liší v závislosti na zemi. V závislosti na zemi a objednávce můžete požádat o expresní doručení. V tomto případě je vaše objednávka obvykle doručena do 1–2 pracovních dnů. Pokud jste přihlášeni jako člen FLX (náš věrnostní program), můžete obdržet snížení poplatků za expresní dopravu.
c. Click and Collect: V závislosti na zemi dodání máte možnost zadat objednávku online a požádat o vyzvednutí zásilky na prodejně značky Foot Locker. Další informace o službě Click and Collect naleznete na našem webu.
Námi uvedené dodací lhůty jsou pouze orientační a nejsou zaručeny. Nejpozdější dodací lhůta je 30 dnů. Pokud to bude možné, budeme vás informovat o jakémkoli zpoždění. V rozsahu povoleném zákonem neneseme odpovědnost za škody, které budou způsobeny pozdním dodáním.
9. Jak bude zboží doručeno?
Zvolíte-li standardní dopravu nebo expresní dopravu, doručíme vaši objednávku na adresu, kterou jste nám při zadávání objednávky poskytli. Pokud nejsme schopni doručit zboží na vaši adresu, můžeme:
- Zásilku odklonit a doručit vašemu sousedovi.
- Provést další pokus o pozdější doručení zásilky.
- Zásilku doručit na lokální místo pro vyzvedávání zásilek.
Je důležité, abyste svou zásilku zkontrolovali v době převzetí. I když máte na zrušení nákupu bez udání důvodu lhůtu 28 dní, v případě, že je zásilka poškozená nebo není taková, jakou očekáváte, musíte o tom co nejdříve informovat náš tým zákaznického servisu, a to do dvou měsíců od data dodání. Další informace o tom, jak postupovat v případě vadného zboží a také o důsledcích nenahlášení nedostatků našemu týmu zákaznického servisu, naleznete v kapitole 14.
10. Co můžete dělat, pokud jste svou objednávku neobdrželi?
Informace o doručení vašeho zboží najdete v informacích ke sledování zásilky. Můžete se obrátit na náš tým zákaznického servisu a požádat o prošetření dodávky vaší zásilky. Na náš tým se musíte obrátit v následujícím časovém rámci:
a. Pokud informace ke sledování objednávky uvádí, že byla vaše objednávka doručena, máte na kontaktování našeho týmu zákaznického servisu 30 dnů od data dodání uvedeného v informacích ke sledování zásilky.
b. Pokud informace ke sledování objednávky uvádějí, že vaše objednávka ještě nebyla doručena, máte na kontaktování našeho týmu zákaznického servisu 100 dnů od data odeslání objednávky.
Pokud se na nás neobrátíte do výše uvedeného platného časového rámce, bude vaše žádost o vyšetřování automaticky zamítnuta.
11. Co byste měli udělat, pokud chcete zrušit svou objednávku?
Naše zásady pro vracení zboží
Co nejdříve kontaktujte náš tým zákaznického servisu, aby zrušil vaši objednávku.
Pokud zboží již bylo odesláno nebo vám bylo doručeno, máte na vrácení zboží 28 dní od data dodání. Zboží můžete vrátit na adresu:
a. Prodejna značky Foot Locker dle vašeho výběru v zemi, kde máme webovou stránku European Foot Locker.
Pokud prodejna značky Foot Locker, kterou jste si v evropském regionu vybrali, používá jinou měnu, než je měna, ve které jste si zboží zakoupili online, použije se měna prodejny značky Foot Locker, ve které jste se zboží rozhodli vrátit.
Pokud jste pro svůj online nákup použili platební způsob Clear Pay nebo Klarna, není možné vrátit zboží v jedné z našich prodejen značky Foot Locker. V takovém případě musíte zboží vrátit do našeho skladu.
b. Náš sklad.
Pokud vracíte zboží do našeho skladu, nezapomeňte vyplnit formulář pro vrácení zboží, který byl dodán s vaší objednávkou, a vložit jej do krabice. Nalepte štítek pro vrácení zboží do průhledného sáčku a nalepte jej na krabici. Pokud nemáte štítek pro vrácení zboží, obraťte se na náš tým zákaznického servisu. Zásilku odevzdejte v místě příslušné přepravní služby do 28 dnů od data dodání.
Kromě výše uvedených pravidel pro vrácení zboží můžete použít vzorový formulář pro zrušení objednávky, který je uveden v Příloze II těchto Pravidel hry.
Upozorňujeme, že naše způsoby vracení zboží se mohou v jednotlivých zemích lišit. Další informace o konkrétních způsobech vracení zboží pro vaši zemi naleznete na stránce Vrácení zboží uvedené na našich webových stránkách.
Vrácené zboží musíte vrátit ve stavu, ve kterém jste jej obdrželi. To znamená, že zboží a obaly musí být v původním nepoužitém stavu a kompletní. Zboží můžete vybalit pouze v takovém rozsahu, jaký je nezbytný k posouzení velikosti, povahy a dalších vlastností zboží. Můžete si například vyzkoušet oblečení nebo obuv, nesmíte je však nosit. Při zkoušení zboží neodstraňujte značky ani štítky.
Stav vráceného zboží při přijetí kontrolujeme. Pokud je zboží opotřebované nebo poškozené, vyhrazujeme si právo se na vás obrátit z hlediska hodnoty pro další prodej daného zboží.
12. Kdy společnost Foot Locker nepřijme vrácené zboží?
Vrácené zboží nepřijmeme, pokud je:
a. Odesláno zpět později než 28 dní od data dodání. Datum dodání je datum, kdy je zboží dodáno na vámi zvolenou dodací adresu, včetně případů, kdy je dodací adresou místo pro vyzvedávání zásilek.
b. Zakoupeno jinak než prostřednictvím našich webových stránek nebo našich prodejen značky Foot Locker.
c. Chybějí značky nebo štítky.
d. Zboží je poškozeno nesprávným použitím, nedbalostí nebo nezamýšlenou aktivitou.
13. Jak a kdy vám budou vráceny peníze po zrušení/vrácení objednávky/zboží?
Částku za nákup vám v zásadě vrátíme stejnou platební metodou, kterou jste použili při platbě online nákupu.
Vrácení peněz probíhá podle následujících pravidel:
a. Pokud jste zboží vrátili do vámi zvolené prodejny značky Foot Locker
Poté, co vrácené zboží zkontrolujeme a dospějeme k závěru, že zboží je v původním nepoužitém stavu a je kompletní, vrátíme vám peníze stejnou platební metodou, kterou jste použili při platbě online nákupu.
b. Pokud jste zboží vrátili do našeho skladu
Poté, co obdržíme zboží ve skladu, zkontrolujeme jej a dojdeme k závěru, že je v původním nepoužitém stavu a kompletní, vrátíme vám peníze do 14 dnů od okamžiku, kdy kurýr přijal vaši vrácenou zásilku. Vrácení uhrazené částky můžeme pozdržet, pokud neobdržíme zboží zpět nebo pokud neposkytnete důkaz, že jste zboží vrátili, podle toho, která z těchto událostí nastane dříve. Peníze vám vrátíme stejným způsobem platby, jaký jste použili při online nákupu.
Při vrácení veškerého zakoupeného zboží obdržíte plnou nákupní částku spolu se náklady na standardní dopravu (je-li to platné). Pokud jste si pro doručení vybrali expresní dopravu, nebudeme vám při vracení peněz vracet náklady na expresní dopravu, které přesahují částku nákladů na standardní dopravu.
Pokud vracíte pouze část zboží, obdržíte částku rovnající se hodnotě zboží bez nákladů na dopravu.
Další informace o způsobech vracení zboží pro vaši zemi najdete na našich webových stránkách na stránce Vrácení zboží.
14. Jaká je vaše zákonná záruka a co můžete očekávat, pokud je zboží vadné?
V rámci zákonné záruky můžete očekávat, že vaše zboží:
- Bude v době dodání bez vad.
- Bude splňovat dohodnuté podmínky, které jsou uvedeny v naší nabídce.
- Bude mít vlastnosti, které jsou nezbytné pro běžné používání zboží.
Pokud je vaše zboží vadné:
a. v době dodání, informujte o této závadě co nejdříve náš tým zákaznického servisu, nejdéle však do dvou měsíců od data dodání.
b. po době dodání, informujte o této závadě co nejdříve náš tým zákaznického servisu, nejdéle však do dvou měsíců od data zjištění.
Abychom vám mohli poskytnout co nejlepší příležitost k vyřešení možných problémů, žádáme vás:
- Abyste nám jasně sdělili, o jakou vadu nebo problém se zbožím se jedná.
- Přiložili několik fotografií, na kterých bude jasně ukázána závada a celkový stav zboží.
Vaši reklamaci prověříme a požádáme vás o vrácení příslušného zboží do našeho skladu za účelem kontroly a v případě potřeby vás kontaktujeme ohledně dalších kroků. Pokud bude vaše reklamace v rámci záruky podložená, vrátíme vám kupní cenu. Pokud je vráceno veškeré dodané zboží, vrátíme vám rovněž náklady na standardní dopravu, které jste uhradili.
Pokud se opodstatněný nárok týká výrobní vady, bude uplatněna záruka stanovená zákony země, ve které žijete. Tato Pravidla hry nemají vliv na vaše zákonná záruční práva. Pokud se některé z ustanovení uvedených v těchto Pravidlech hry liší od záručních práv ve váš neprospěch, příslušné pravidlo nebude platit a namísto něho se uplatní zákony země, ve které sídlíte.
Pokud jste nenahlásili našemu týmu zákaznického servisu žádné závady do dvou měsíců od data dodání nebo doručení, znamená to, že jste zásilku přijali a v důsledku toho jde jakákoli ztráta, poškození nebo snížení hodnoty zboží na vaše náklady a riziko. To znamená, že pokud dojde ke ztrátě nebo poškození zboží poté, co jej přijmete, jste za tuto ztrátu nebo poškození zodpovědní, a proto nebudete mít právo požadovat od nás vrácení peněz.
15. Jak se na společnost Foot Locker obrátit?
Naším cílem je poskytovat vynikající online i offline služby. Součástí našich základních hodnot je integrita, dokonalost, služby, týmová práce a komunita. Pokud vaše zkušenost s námi nesplňuje kvalitu, o kterou se snažíme, dejte nám vědět. Řekněte nám svůj příběh a nezapomeňte uvést, se kterou prodejnou nebo pracovníkem týmu zákaznického servisu jste jednali.
Náš tým zákaznického servisu můžete kontaktovat prostřednictvím kontaktního formuláře na našich webových stránkách, e-mailem, komunikací s naším chatovacím robotem nebo živého chatu se zástupcem zákaznického servisu. Pokud použijete našeho chatovacího robota a živý chat, můžete nás prostřednictvím tlačítka „Email transcript" v chatu požádat o zaslání přepisu konverzace na váš e-mail. Pokud konverzaci ukončíte tlačítkem „Ukončit chat", přepis konverzace se automaticky odešle na váš e-mail. Pokud konverzaci zavřete bez použití tlačítka „Ukončit chat“, přepis konverzace neobdržíte.
Kontaktní údaje a odkazy na naše chatovací služby naleznete na naší stránce Kontakty zde.
16. Jak společnost Foot Locker zpracovává vaše osobní údaje?
Společnost Foot Locker považuje ochranu vašich osobních údajů za velmi důležitou. Další informace o tom, jak zpracováváme vaše osobní údaje, naleznete v našem Prohlášení o ochraně osobních údajů a v našem Prohlášení o souborech cookie.
17. Jaká jsou pravidla týkající se práv duševního vlastnictví?
Všechny názvy značek, loga, názvy produktů, názvy služeb a společností, texty, obrázky, ilustrace, designy na našich webových stránkách a v komunikaci obsahují práva duševního vlastnictví společnosti Foot Locker nebo třetích stran. Například dodavatelů zboží, fotografů a tvůrců propagačních materiálů. Nesmíte používat ani reprodukovat žádný materiál, který se řídí právy duševního vlastnictví, protože to může představovat porušení práv jejich držitele.
Práva na design webových stránek, texty, dokumenty, filmy, hudbu anebo jiné služby a jejich výběr a uspořádání a všechny softwarové kompilace, podkladové zdrojové kódy, software a všechny ostatní materiály na těchto webových stránkách jsou vlastnictvím nebo podléhají licenci společnosti Foot Locker anebo jejích dodavatelů a subdodavatelů.
Můžete pouze elektronicky kopírovat a tisknout části webových stránek, a to v případě, že je to nutné k tomu, abyste u nás provedli objednávku, nebo pro účely použití webových stránek jako prostředku pro nakupování. Nesmíte používat informace a materiály uvedené na těchto webových stránkách, včetně reprodukce pro jiné účely, než ty které jsou uvedeno výše, a pro úpravy, distribuci nebo další publikování. Pokud si přejete používat materiály nebo informace uvedené na této webové stránce, potřebujete k tomu náš předchozí písemný souhlas.
V maximálním rozsahu povoleném platnými zákony nás tímto zbavujete odpovědnosti a zajistíte naši bezúhonnost v případě jakéhokoli jednání, nároků a závazků, které bychom utrpěli nebo které by vůči nám vznikly v důsledku vašeho používání anebo zneužívání výrazů porušujících práva (duševního vlastnictví) jakékoli třetí strany, nebo jiného nezákonného jednání vůči třetí straně.
18. Jaký je rozsah odpovědnosti společnosti Foot Locker?
Naše zboží:
V nepravděpodobném případě, že vůči vám nesplníme své závazky, jsme odpovědní výhradně za přímé škody, které z toho vyplývají, a to až do maximální částky, kterou jste za dané zboží zaplatili. Neneseme odpovědnost za jakékoli nepřímé škody, které můžete utrpět. To však nemá vliv na práva, která se na vás vztahují v rámci závazných zákonů, od kterých se nelze odchýlit. Společnost Foot Locker nevylučuje, neomezuje ani nezamýšlí vyloučit či omezit jakoukoli odpovědnost, kterou nelze podle platných zákonů vyloučit nebo omezit.
Společnost Foot Locker odpovídá za škody způsobené nedostatečným výkonem v případě:
a. Úmrtí nebo zranění osob.
b. Záměrné nebo úmyslné nedbalosti samotné společnosti Foot Locker anebo jejího vedení.
c. Jakékoli jiné škody, u kterých nelze odpovědnost zákonně vyloučit nebo omezit.
Může se stát, že nebudeme schopni plnit své závazky, protože nastane situace, která je mimo naši kontrolu. Říkáme tomu „vyšší moc“. Podpojmem vyšší moc se rozumí mimo jiné nepředvídané události, války, požáry, výbuchy, nehody, povodně, (IT) sabotáže, (pracovní) stávky, výluky, dodržování zákonů, pravidel, předpisů nebo rozhodnutí, nebo úplné selhání strojního zařízení, přístrojů nebo procesů či jakékoliv jiné příčiny, ať jsou uvedeny výše nebo ne, které zapříčiní to, že plnění kupní smlouvy bude pro společnost Foot Locker přiměřeně nemožné či nepřiměřeně náročné.
Pokud dojde k případům vyšší moci , jsme oprávněni pozastavit plnění kupní smlouvy nebo ji ukonči .
Společnost Foot Locker nenese odpovědnost za žádné (opožděné) náklady, ztráty, výdaje, škody, ke kterým jakýmkoli způsobem dojde v důsledku události vyšší moci,ledaže by společnost Foot Locker příslušnou událost vyšší mocisama zavinila.
Používání našich webových stránek:
Naše webové stránky mohou obsahovat odkazy na externí internetové stránky. Neneseme odpovědnost za vaše používání ani za obsah webových stránek, které navštívíte prostřednictvím odkazů na našich webových stránkách. Použití odkazů a návštěva jiných webových stránek je zcela na vaše vlastní riziko. Jiné webové stránky mohou obsahovat odkazy nebo vlákna na naše webové stránky. Za škody, ke kterým v případě použití takových odkazů nebo vláken dojde, neneseme žádnou odpovědnost.
Přestože přijímáme přiměřená preventivní opatření, abychom naše webové stránky chránili před viry, nepřijímáme žádnou odpovědnost za škody způsobené virem na našich webových stránkách nebo jejich šířením.
19. Jaké zákony a jurisdikce se vztahují na vaši kupní smlouvu?
Tato Pravidla hry jsou platná, nadřazená jim jsou pouze předepsána závazná zákonná ustanovení. Pokud bude jakákoli část těchto Pravidel hry považována z jakéhokoli důvodu za neplatnou, neovlivní to platnost zbývající části Pravidel hry a tato zbývající část bude považována za platnou a účinnou.
Kupní smlouva obsahující tato Pravidla hry uzavřená mezi společností Foot Locker a vámi a používáním webových stránek se bude řídit nizozemskými zákony, aniž by byla dotčena jakákoli práva, která se na vás vztahují na základě platných zákonů.
Veškeré spory vyplývající nebo týkající se kupní smlouvy, těchto pravidel hryanebo používání webových stránek mohou být vzneseny výhradně před příslušný soud se sídlem v Amsterdamu, kromě případu, kdy byste do jednoho měsíce od informování společností Foot Locker zvolili řešení sporu soudem, který by byl příslušný v souladu s platnými zákony.
Výše uvedené nemá vliv na vaše zákonná práva.
20. Jaká další pravidla jsou platná?
Vyhrazujeme si právo tato Pravidla hry kdykoli změnit bez předchozího upozornění, přičemž nová upravená Pravidla hry nabývají účinnosti v době jejich zveřejnění na webové stránce. Doporučujeme vám pravidelně kontrolovat, zda nedošlo ke změně. Stávající kupní smlouvy nebudou těmito změnami dotčeny.
Tato Pravidla hry a podmínky byly naposledy upraveny v listopad 2023.
PŘÍLOHA I
Seznam subjektů společnosti Foot Locker
ZEMĚ |
SUBJEKT |
REGISTROVANÁ ADRESA
|
IDENTIFIKAČNÍ ČÍSLO |
DIČ |
NIZOZEMSKO |
Foot Locker Netherlands B.V. |
Stationsplein 32, 3511 ED Utrecht/The Netherlands. |
23063181 |
NL800774115B01 |
BELGIE |
Foot Locker Belgie BVBA |
Avenue Louise 331-333, 1050, BRUSSEL, BELGIE |
RRP/RPM 0442.407.102 |
BE0442.407.102 |
LUCEMBURSKO |
Foot Locker Belgium BVBA – SPRL Succursale de Luxembourg |
18, Rue de L'ALZETTE, 4010, ESCH-SUR-ALZETTE, GD-LUCEMBURSKO |
B 39434 |
LU27976639 |
NĚMECKO |
Foot Locker Germany GmbH & Co. KG |
Tiroler Straße 26, 45659, RECKLINGHAUSEN, NĚMECKO |
HRA 4942 |
DE814084510 |
VELKÁ BRITÁNIE |
Freedom Sportsline Ltd. |
1. patro, 42-48 Great Portland Street, W1W 7NB, LONDON, VELKÁ BRITÁNIE |
1779106 |
GB545256538 |
IRSKO |
Foot Locker Retail Ireland Ltd. |
49 Lower O'Connell Street, D01 CK02, DUBLIN, IRSKO |
391370 |
IE6411370E |
FRANCIE |
Foot Locker Francie SAS |
124, rue de Verdun, 2ème étage, 92800, PUTEAUX, FRANCIE |
382 401 867 |
FR96382401867 |
ITÁLIE |
Foot Locker Italy Srl |
Via Ceresio 7, 20154, MILANO, ITÁLIE |
10322270157 |
IT10322270157 |
ŠPANĚLSKO |
Foot Locker Spain SLU |
Balmes, 195, 8°, 1a, 08006, BARCELONA, ŠPANĚLSKO |
B-101890 |
ESB80030315 |
PORTUGALSKO |
Foot Locker – Artigos Desportivos e de Tempos Livres, Lda |
Edifício Atrium Saldanha |
12861 |
PT506319431 |
RAKOUSKO |
Foot Locker Austria GmbH |
Freyung 4/13-14, 1010, VIENNA, RAKOUSKO |
FN 165131 s |
ATU43738602 |
DÁNSKO |
Foot Locker Dánsko 2009 B.V., filial af Foot Locker Dánsko B.V. Holland |
Nybrogade 12, 1203, COPENHAGEN K, DÁNSKO |
33268300 |
DK33268300 |
ŠVÉDSKO |
Foot Locker Scandinavia B.V., The Netherlands, filial Sweden |
Box 1711, 111 87, STOCKHOLM, ŠVÉDSKO |
516404-1492 |
SE516404149201 |
NORSKO |
Foot Locker Norway B.V. Norwegian branch |
Haakon VII's gate 10, 0161, OSLO, NORSKO |
918 076 581 |
|
POLSKO |
Foot Locker Poland Spólka z ograniczoną odpowiedzialnością |
UL Zlota 59, 00-120, WARSAW, POLSKO |
0000392259 |
PL5252513747 |
ČESKÁ REPUBLIKA |
Foot Locker Czech Republic s.r.o. |
Nové Mĕsto, V Celnici 1031/4, 110 00, PRAHA 1, ČESKÁ REPUBLIKA |
271 26 706 |
CZ27126706 |
MAĎARSKO |
Foot Locker Hungary Kft |
Váci utca 11/b, 1052, BUDAPEST, MAĎARSKO |
01-09-718211 |
HU13089719 |
ŘECKO |
Foot Locker Greece Athletic Goods Ltd. |
75 Patision, 10434, ATHENS, ŘECKO |
Původní stanovy registrované u soudu prvního stupně v Aténách pod hlavním číslem 7725, zvláštním číslem 2131 z roku 2005. |
EL999279062 |
PŘÍLOHA II
Vzorový formulář pro zrušení objednávky
Vyplňte prosím níže uvedený formulář a následně jej odešlete jako přílohu ke své komunikaci prostřednictvím naší kontaktní stránky nebo dopisem na adresu Foot Locker Europe B.V. Stationsplein 32, 3511 ED Utrecht/The Netherlands.
Komu:
Foot Locker Europe B.V.
Stationsplein 32, 3511 ED Utrecht/The Netherlands.
Tímto prohlašuji/prohlašujeme (*), že si přeji/přejeme zrušit naši smlouvu týkající se nákupu následujícího zboží (*):
Popis:
_____________________________________________________________
Číslo položky:
_________________________________________________________________
Objednáno dne (datum) / Přijato dne (datum) (*):
_________________________________________________________________
Níže prosím vyplňte své jméno a adresu:
Jméno a příjmení: _______________________________________________
Ulice a číslo domu: _______________________________________________
PSČ a město: ___________________________________________________
Datum: ________________________
Podpis: ______________________________
(pouze pokud je tento formulář zaslán dopisem)
(*): Nehodící se škrtněte.
General Terms and Conditions of Use and Sale
The Rules of the Game
THANK YOU for visiting our website and showing interest in buying our item(s).
Although we realize it is a lot of text, it is important for you to read these General Terms and Conditions of Use and Sale (the “Rules of the Game”) carefully before you proceed to make your purchase, as these Rules of the Game explain specific rules that apply to your use of our website as well as to your order.
By visiting our websites, and buying item(s) from us, you indicate that you have read and understood these Rules of the Game.
Factual and specific rules such as delivery costs, delivery times but also the regions where we do or do not deliver our item(s) to can all be found on our website under our Frequently Asked Questions (“FAQ”).
The Rules of the Game:
1. Who we are?
2. Who can order item(s) via the website?
3. When can you order item(s) via the website?
4. How does the order procedure work?
5. When may we cancel your order?
6. What prices does Foot Locker use?
7. How do you pay for your item(s)?
8. What delivery options do you have?
9. How will your item(s) be delivered?
10. What can you do if you did not receive your order?
11. You want to cancel your order; what should you do?
12. When will Foot Locker not accept returned item(s)?
13. How and when will you receive a refund after you cancelled/returned an order/item?
14. What is your legal warranty and what can you expect if the item(s) is/are defective?
15. How do you contact Foot Locker?
16. How does Foot Locker process your personal data?
17. What are the rules concerning intellectual property rights?
18. How far does Foot Locker’s liability go?
19. Which laws and jurisdiction are/is applicable to your Purchase Agreement?
20. What other rules apply?
You can consult the Rules of the Game online, download and print them or request them by email from our Customer Service team.
1. Who we are?
The terms “we”, “our” and “us” are used to refer to Foot Locker entities in Europe.
Our main establishment is Foot Locker Europe B.V. in the Netherlands. Foot Locker Europe B.V. is incorporated under Dutch law and is registered at the Dutch Chamber of Commerce under the registration number 23067735.
The identity of the seller entity of your item(s), depends on the country in which you make your purchase. Please see Annex I to these Rules of the Game, including our list of entities to find your Foot Locker entity.
If you have any questions, please contact our Customer Service team.
2. Who can order item(s) via the website?
You may order our item(s) if you have reached the legal age under the laws applicable to you and are legally capable to do so.
We only sell our item(s) to end users and/or consumers who:
a. Have a valid address in a region in which we deliver our item(s);
b. Order the item(s) for their own personal use; and
c. Do not resell the item(s).
We reserve the right to refuse the sale of our item(s) to resellers, retailers, or bulk buyers.
3. When can you order item(s) via the website?
Although we do our best to enable you to purchase our item(s), it may be possible that:
a. An item shown on our website is no longer available (which could be contrary to the availability status);
b. Additional restrictions may apply to item(s) of a “limited edition” or “limited production”, for example restrictions on the number of item(s) you may purchase; or
c. It is not yet possible to ship our online item(s) to every country or region. Please check our website for the countries and regions where we do ship our item(s) to.
4. How does the order procedure work?
Of course, we are very pleased that you decided to order our item(s). Placing an order via our website is easy and consists of the following steps:
- Add the item(s) you like to order to your shopping cart;
- Proceed to “Order”;
(i) If you already have a Foot Locker account, please login. If not, you can create your own account by registering on our website; or
(ii) If you order as a guest without creating an account, please fill in all necessary information (such as your name, address, email address and telephone number);
c. Check your information and your order before confirming;
- Select the preferred shipping method;
- Choose one of the available payment methods;
- Before placing an order, you will need to agree to these Rules of the Game;
- Proceed to place the order and pay for the item(s) (you have now entered into a binding obligation). You must complete the payment in the manner of payment chosen by you. As long as you have not completed the payment, the item(s) will not be reserved but as soon as we have received the payment confirmation, the order will be executed. This means that if you wait too long in making the payment, the risk increases that the item(s) will no longer be available;
- You will receive an email with all the details of your purchase. At this point a binding contract (the “Purchase Agreement”), containing these Rules of the Game, comes into existence; and
- As soon as we have shipped your item(s), you will receive a shipping confirmation by email.
5. When may we cancel your order?
We are entitled to refuse or cancel your order before the shipment of the item(s). However, we must have a justified reason for doing so. Examples of situations in which we can refuse or cancel an order include, but are not limited to:
- An obvious error or other incorrectness with regard to (an) item(s) offered by us;
- The item(s) is/are not available or in stock; if this is so, we will inform you as soon as possible and will not process the order;
- Your invoice information is not correct or is impossible to verify;
- We have reason to believe that your order or payment is fraudulent;
- There is suspicion of credit card or debit card fraud;
- We cannot deliver to the address stated by you;
- We have reason to believe that you are not an end user and/or consumer;
- You are under the legal age following from the laws applicable; or
- Payment for the purchase is not reserved or made in full.
In the above cases, we are not liable for damages or costs as a result of the refusal or cancellation of your order.
6. What prices does Foot Locker use?
The prices on our website are consumer prices and include VAT but exclude shipping costs.
The prices only apply to purchases via our website and may differ from the prices that are used for the same item(s) in a Foot Locker store. The prices may change from time to time and differ between countries, but changes will not affect any order which we have accepted. The final price to be paid will be displayed on the checkout page.
Not all item(s) and offers that are offered on our website are also available in Foot Locker stores and vice versa.
Promotions or discounts on our website cannot be used in combination with other promotions, offers or discounts. Promotions, offers and discounts only apply to purchases made via www.footlocker.eu, and may differ from the promotions, offers and discounts that may be applicable for the same item(s) in a Foot Locker store.
The costs and the expected delivery date of your item(s) will be clearly mentioned on the check-out page for your order.
7. How do you pay for your item(s)?
In principle, we will only process and deliver your order after receipt of the payment.
Foot Locker accepts various payment methods including credit and debit cards. Additionally, we offer the most commonly used payment methods in a particular country; these are visible at the bottom of our website’s homepage and are listed in our Help Center.
We do not accept other payment methods than those mentioned on our website.
We remain the owner of the item(s), until you have paid for the item(s) in full.
8. What delivery options do you have?
You can choose one of the following three delivery options that we offer:
a. Standard shipping: the delivery timeframe and the costs vary according to each country. Depending on your country, we offer you free shipping if you order for a total amount superior to a certain threshold (which differs per country). This threshold is visible on the checkout page. If you are signed in as a FLX member (our loyalty program), you are eligible for free shipping (regardless the threshold).
b. Express shipping: the delivery timeframe and the costs vary according to each country. Depending on your country and order, you may request express shipping. In this case, your order is usually delivered within 1-2 business days. If you are signed in as a FLX member (our loyalty program), you may obtain a reduction on the express shipping fees.
c. Click and Collect: depending on your country of delivery, you have the option to place your order online and request to collect the package in a Foot Locker store. For more information on Click and Collect, please visit our website.
The times of delivery mentioned by us are only indications and are not guaranteed. The latest time of delivery is 30 days. We try to inform you about any delays, in so far as possible. In so far as permitted by law, we are not liable for any damages as a result of late delivery.
9. How will your item(s) be delivered?
If you choose standard shipping or express shipping, we deliver your order at the address that has been given by you when placing your order. Where we are unable to deliver to your address, we may:
- Divert and deliver to your neighbor;
- Make another delivery attempt at a later date; or
- Deliver your parcel at a local pick up point.
It is important that you check the parcel at the time of receipt. Even though you have 28 days to cancel your purchase without reason, where the parcel is damaged or in any way not as you would expect it, you would need to inform our Customer Service team of this defect as soon as possible, ultimately within two months counting from the delivery date. Please see chapter 14 for more information on how to handle in case of defective (an) item(s), and the consequences of refusing to report defects to our Customer Service team.
10. What can you do if you did not receive your order?
Consult your tracking information for the most accurate information on the delivery of your item(s). You may contact our Customer Service team to request an investigation into the delivery of your parcel, provided that you contact them within the following timeframe:
a. If the tracking information states that your order has been delivered, you have 30 days counting from the delivery date stated in the tracking information to contact our Customer Service team.
b. If the tracking information states that your order is not delivered yet, you have 100 days counting from shipping date of the order to contact our Customer Service team.
If you do not contact us within the applicable timeframe stated above, your investigation request will be automatically rejected.
11. You want to cancel your order; what should you do?
Although we would regret this very much, you are entitled to cancel any order and without giving a reason, except for item(s) adjusted to your personal specifications, that are clearly personalized, and item(s) which are not suitable for return due to health protection or hygiene reasons.
Our return policy
Contact as soon as possible our Customer Service team to cancel your order.
If the item(s) have already been shipped or have been delivered to you, you have 28 days counting from the delivery date to return the item(s) to us. You may return the item(s) to:
a. A Foot Locker store of your choice in a country where we have a European Foot Locker website.
If the Foot Locker store of your choice in the European region applies a different currency than the currency in which you purchased your item(s) online, the currency of the Foot Locker store of your choice where you return your item(s) applies.
As an exception, if you used Clear Pay as your payment method for your online purchase, it is not possible to return your item(s) in one of our Foot Locker stores. In this case, you should return your item(s) to our warehouse.
b. Our warehouse.
If you return your item(s) to our warehouse, make sure that you fill in the Return Form which was provided with your order and put it into the box. Put the return label in the clear pouch provided and stick it on the box; if you don’t have the return label, please contact our Customer Service team. Drop your package at the access point of the relevant delivery service within 28 days counting from the delivery date.
In addition to the return policy above, you may use the model form for cancellation included in Annex II to these Rules of the Game.
Note that our return methods may differ per country. Therefore, please consult our Returns page on our website for more information on the specific return methods for your country.
Returned item(s) must be returned in the state in which you received them. This means that the item(s) and packaging are in the original unused condition and are complete. You may only unpack the item(s) in so far as this is necessary to be able to assess the size, nature, and other characteristics of the item(s). You may, for instance, try on clothing or shoes for size but you may not wear them. Do not remove tags or labels when trying on the item(s).
The state of the returned item(s) is checked by us on receipt. If the item(s) is/are worn or damaged, we reserve the right to come back to you as to the re-sell value of the item(s).
12. When will Foot Locker not accept returned item(s)?
We do not accept returned item(s) if the item(s) are:
a. Returned later than 28 days counting from the delivery date. The delivery date is the date the item(s) are delivered at the shipping address you chose, including if the shipping address is a pick-up point;
b. Purchased elsewhere than through our website or our Foot Locker stores;
c. Missing tags or labels; and/or
d. Damaged by misuse, negligence or unintended activity.
13. How and when will you receive a refund after you cancelled/returned an order/item?
In principle, we will refund your purchase amount via the same payment method you used to pay your online purchase.
We apply the following refund policy:
a. When you returned the item(s) to a Foot Locker store of your choice
After we have checked the returned item(s) and concluded that the item(s) is/are in original unused condition and are complete, we will provide you with the refund via the same payment method you used to pay your online purchase.
b. When you returned the item(s) to our warehouse
After we have received the item(s) at out warehouse, checked the returned item(s) and concluded that the item(s) is/are in original unused condition and are complete, we will provide you with the refund within 14 days counting from the moment the courier accepted your return parcel. We have the right to withhold the refund until we have received the item(s) back, or until you have provided evidence of having sent back the item(s), whichever is the earliest. We will provide you with the refund via the same payment method you used to pay your online purchase.
When returning all items purchased, you will receive the full purchase amount plus the standard shipping costs (if applicable). If you have chosen for express shipping, we will not refund the express shipping costs above the amount of the standard shipping costs.
When returning only part of an order, you will receive a refund of the value of the item(s) without the shipping costs.
For more information on return methods for your country, please consult our Returns page on our website.
14. What is your legal warranty and what can you expect if the item(s) is/are defective?
Under the legal warranty you may expect (an) item(s) to:
a. Be free of defects at the time of delivery;
b. Comply with what has been agreed upon, what is stated in our offer; and
c. Possess the properties that are necessary for normal use of the item.
If your item(s) is/are defective:
a. At the time of the delivery, please inform our Customer Service team of this defect as soon as possible, ultimately within two months counting from the delivery date.
b. After the time of the delivery, please inform our Customer Service team of this defect as soon as possible, ultimately within two months counting from the discovery date.
To give us a better chance to solve possible problems we ask you:
a. To state clearly to us what the defect or problem with the item(s) is; and
b. To include several pictures of the item(s) clearly showing the defect and overall state of the item(s).
We will review you claim, where necessary, request you to return the relevant item(s) to our warehouse for inspection, and contact you regarding the next steps. In the case of a well-founded claim under the warranty, we will refund the purchase price. If a delivered order is returned in full, we also refund the standard shipping costs paid by you.
If the well-found claim concerns a manufacturing defect, the warranty as prescribed by the law of the country where you live applies. These Rules of the Game do not affect your legal warranty rights. If one of the provisions in these Rules of the Game differs from the warranty rights to your disadvantage, the relevant rule does not apply, but the law in the country where you reside applies instead.
If you have not reported any defects to our Customer Service team within two months counting from the delivery date or the discovery of a defect as the case may be, this means that you have accepted the parcel, and thus, any loss, damage, or reduction in value of the item(s) is at your expense and risk. This means that if the item(s) is/are lost or damaged after you have accepted it, you are responsible for that loss or damage and you will therefore have no right to a refund of your money from us.
15. How do you contact Foot Locker?
We aim to deliver excellent service, both online and offline. Integrity, excellence, service, teamwork and community form part of our core values. If your experience with us is not of the quality we aim for, please let us know. Tell your story and do not forget to mention which store or Customer Service agent you had your experience with.
You may contact our Customer Service team via the contact form on our website, sending an email, chatting with our chat bot or our live chat with a Customer Service agent. If you use our chat bot and live chat, you can request us, via the “Email transcript” button in the chat, to send the chat transcript to your email. If you end the chat by the “End chat” button, the chat transcript is sent to your email automatically. If you close the chat without using the “End chat” button, you will not receive the chat transcript.
Please consult our Contact Page for our contact details and links to our chat services here.
16. How does Foot Locker process your personal data?
Foot Locker considers the protection of your personal data very important. Please consult our Privacy Statement and our Cookie Statement for more information on how we process your personal data.
17. What are the rules concerning intellectual property rights?
All brand names, logos, product names, service and corporate names, texts, images, illustrations, designs on our website and communications contain intellectual property rights of Foot Locker or third parties. For example, the suppliers of the item(s), photographers, and copywriters. You are not allowed to use or reproduce any expression governed by intellectual property rights as this may constitute an infringement of the holder’s rights.
The rights in the website design, texts, documents, movies, music and/or other services and the selection and arrangement thereof, and all software compilations, underlying source codes, software and all other material on this website are owned by or licensed to Foot Locker and/or its suppliers and subcontractors.
You are only allowed to electronically copy and to print in hard copy portions of the website to the extent this is necessary for the purpose of placing an order with us, or for using the website as a shopping resource. You are not allowed to make any other use of the information and materials on this website, including reproduction for purposes other than the one mentioned above, modification, distribution, or republication. Should you wish to use materials or information from this Website, you need our prior written approval to do so.
To the maximum extent permitted under applicable law, you hereby indemnify and hold us harmless from and against all actions, claims and liabilities, suffered, incurred, or sustained by us as a result of your use and/or exploitation of the expressions infringing the (intellectual property) rights of any third party or otherwise being unlawful towards a third party.
18. How far does Foot Locker’s liability go?
For our item(s):
In the unlikely case that we do not fulfil our obligations with you correctly, we are responsible solely for the direct damage resulting from it up to the maximum amount that you paid for the item(s) concerned. We are not liable for any indirect damages you may suffer. This is without prejudice to any rights applicable to you under mandatory laws that cannot be deviated from. Foot Locker does not exclude or limit, or intend to exclude or limit any liability that cannot be excluded or limited under the applicable laws.
Foot Locker is responsible for the damage resulting from the inadequate performance in the case of:
a. Death or physical injury;
b. Intent or willful recklessness of Foot Locker itself and/or its management; and
c. Any other damage for which the liability cannot be statutorily excluded or limited.
It may always happen that we are unable to meet our obligations because something happens beyond our control. We call this “force majeure”. The term force majeure includes, but is not limited to unforeseen events, wars, fires, explosions, accidents, floods, (IT) sabotage, (labour) strikes, lockouts, compliance with laws, rules, regulations or resolutions, or total failure of machinery, apparatus or processes or any other cause whether or not stated above which make our performance of the Purchase Agreement reasonably impossible or unreasonably onerous for Foot Locker.
In case of a force majeure, we are entitled to suspend performance or terminate the Purchase Agreement.
Foot Locker is not liable for any (delay) costs, losses, expenses, damages in any way incurred by you due to an event of force majeure, unless Foot Locker has culpably caused the relevant event of force majeure.
For the use of our website:
Our website may provide links to external Internet sites. We are not responsible for your use or the content of websites that may be visited through links on our website. The use of links and visiting other websites occur entirely at your own risk. Other websites may contain links or frames to our website. We are not liable for any damage resulting from such a link or frame.
Although we take reasonable precautionary measures to keep our website free from viruses, we do not accept any liability for damage resulting from a virus on or passed on through our website.
19. Which laws and jurisdiction are/is applicable to your Purchase Agreement?
These Rules of the Game are applicable unless mandatory statutory provisions oppose this. If any part of these Rules of the Game must be considered not valid for any reason whatsoever, this does not affect the validity of the remaining part of the Rules of the Game and this remaining part is considered to remain in full force and effect.
The Purchase Agreement, containing these Rules of the Game, entered into between Foot Locker and you and the use of the website shall be governed by the laws of the Netherlands, without prejudice to any rights you have under applicable mandatory laws.
Any disputes arising out of or relating to the Purchase Agreement, these Rules of the Game, and/or the use of the website shall be brought exclusively before the competent court located in Amsterdam, unless within one month from being informed by Foot Locker you choose for dispute resolution by the court that would be competent in accordance with the applicable law.
The foregoing does not affect your statutory rights.
20. What other rules apply?
We reserve the right to change these Rules of the Game at any time without prior notification, whereby the new amended Rules of the Game take effect at the time of placement on the website. You are advised to regularly check whether they have changed. Existing Purchase Agreements will not be affected by such changes.
These Rules of the Game and conditions were last modified in February 2023.
ANNEX I
List of Foot Locker entities
COUNTRY |
ENTITY |
REGISTERED ADDRESS
|
COMM. REGISTER NO. |
VAT NUMBERS |
THE NETHERLANDS |
Foot Locker Netherlands B.V. |
Ir. D.S. Tuijnmanweg 3-5, 4131 PN, VIANEN, THE NETHERLANDS |
23063181 |
NL800536253B01 |
BELGIUM |
Foot Locker Belgium BVBA |
Avenue Louise 331-333, 1050, BRUSSEL, BELGIUM |
RRP/RPM 0442.407.102 |
BE0442.407.102 |
LUXEMBOURG |
Foot Locker Belgium BVBA - SPRL Succursale de Luxembourg |
18, Rue de L'Alzette, 4010, ESCH-SUR-ALZETTE, GD-LUXEMBOURG |
B 39434 |
LU27976639 |
GERMANY |
Foot Locker Germany GmbH & Co. KG |
Tiroler Straße 26, 45659, RECKLINGHAUSEN, GERMANY |
HRA 4942 |
DE814084510 |
UNITED KINGDOM |
Freedom Sportsline Ltd. |
1st Floor, 42-48 Great Portland Street, W1W 7NB, LONDON, UNITED KINGDOM |
1779106 |
GB545256538 |
IRELAND |
Foot Locker Retail Ireland Ltd. |
49 Lower O'Connell Street, D01 CK02, DUBLIN, IRELAND |
391370 |
IE6411370E |
FRANCE |
Foot Locker France SAS |
124, rue de Verdun, 2ème étage, 92800, PUTEAUX, FRANCE |
382 401 867 |
FR96382401867 |
ITALY |
Foot Locker Italy Srl |
Via Ceresio 7, 20154, MILANO, ITALY |
10322270157 |
IT10322270157 |
SPAIN |
Foot Locker Spain SLU |
Balmes, 195, 8°, 1a, 08006, BARCELONA, SPAIN |
B-101890 |
ESB80030315 |
PORTUGAL |
Foot Locker - Artigos Desportivos e de Tempos Livres, Lda |
Edifício Atrium Saldanha |
12861 |
PT506319431 |
AUSTRIA |
Foot Locker Austria GmbH |
Freyung 4/13-14, 1010, VIENNA, AUSTRIA |
FN 165131 s |
ATU43738602 |
DENMARK |
Foot Locker Denmark 2009 B.V., filial af Foot Locker Denmark B.V. Holland |
Nybrogade 12, 1203 Copenhagen K, DENMARK |
33268300 |
DK33268300 |
SWEDEN |
Foot Locker Scandinavia B.V., The Netherlands, filial Sweden |
Box 1711, 111 87, STOCKHOLM, SWEDEN |
516404-1492 |
SE516404149201 |
NORWAY |
Foot Locker Norway B.V. Norwegian branch |
Haakon VII's gate 10, 0161, OSLO, NORWAY |
918 076 581 |
|
POLAND |
Foot Locker Poland Spólka z ograniczoną odpowiedzialnością |
ul. Zlota 59, 00-120, WARSAW, POLAND |
0000392259 |
PL5252513747 |
CZECH REPUBLIC |
Foot Locker Czech Republic s.r.o. |
Nové Mĕsto, V Celnici 1031/4, 110 00, PRAGUE 1, CZECH REPUBLIC |
271 26 706 |
CZ27126706 |
HUNGARY |
Foot Locker Hungary Kft |
Váci utca 11/b, 1052, BUDAPEST, HUNGARY |
01-09-718211 |
HU13089719 |
GREECE |
Foot Locker Greece Athletic Goods Ltd. |
75 Patision, 10434, ATHENS, GREECE |
Original Articles of Association registered at the Athens Court of First Instance under General Number 7725, specific number 2131 of the year 2005. |
EL999279062 |
ANNEX II
Model form for cancellation
ase fill in the form below completely and send it subsequently as an attachment to your communication via our
Please fill in the form below completely and send it subsequently as an attachment to your communication via our Contact Page, or as a letter to Footlocker Europe B.V. Stationsplein 32, 3511 ED Utrecht/The Netherlands.
To:
Footlocker Europe B.V
Stationsplein 32, 3511 ED Utrecht/The Netherlands.
I/We (*) hereby announce that I/we (*) want to cancel our agreement concerning the purchase of the following item(s) (*):
Description:
_____________________________________________________________
Article number:
_________________________________________________________________
Ordered on (date) / Received on (date) (*):
_________________________________________________________________
Please fill in your name and address below:
First name and family name: _______________________________________________
Street and house number: _______________________________________________
Postal code and place: ___________________________________________________
Date: ________________________
Signature: ______________________________
(only if this form is sent by letter through the post)
(*): Delete if not applicable.